Back on track

Äntligen
Efter allt lidande fick jag min vilja fram på schlagerscenen. Den "riktiga" schlagern är tillbaka.
Charlotte Perrelli gjorde vad som krävs och förväntas.
Linda, Linda, Linda. Med en ny Posh Beckham frissa, energi för ett helt fotbollslag och med en glädje som bara en Hundshultsbo kan ha när han blivit av med oskulden vid 23-års ålder dominerade hon hela kvällen. Tack.
Andra chansen som äger rum i morgon tänker jag nog inte ens bevittna, jag behöver lite paus från spektaklet.
När jag ändå satt där och tittade på den evigt charmiga Bengtzing så kom jag på det: Fabregas vore hennes idealkille. Två snygga varelser som är bra på det dom gör fast med olika mått mätt.
image22image23
2-2 mot LSSK måste väl åtminstone vara ett ok resultat med tanke på att Svärds fysiska status så här års bara har nått upp till 65% ?
Har ni inte sett den innan? Se den - Mr. Brooks
Kevin Costner har nåt kusligt i sig när han gör allvarliga roller.
 
Jag undrar, när ska Sevillas Daniel Alves gå till en "riktig" klubb?
När ska Italienska Managers lära sig? Det funkar inte längre att ställa ut köttmuren och spela på 0-0 borta för att sedan vinna med 1-0 hemma. All heder åt Arsenal som försökte göra mål i båda matcherna. Kan inte undvika att imponeras av Maldini som är dubbelt så gammal och dubbelt så bra som Nesta, nästan. Han löpte som en kebabsugen Beduin upp och ner längs kanten, tunnlade, chippade, slog inlägg och charmade brudarna med sina spygröna ögon. Vilken man, och 40 fyller han snart.
Om ni missade den kan jag repetera den, Mjällbys kommentar efter en missad genomskärare av Pirlo:
"Den hade varit magisk om den hade gått fram, även om det hade varit offside i slutskedet"
????? Vad är det med honom? Glenn sa nåt liknande förra året i en Barcamatch:
"Hade han lagt den i bortre gaveln hade det varit mål"
Har dom betalt dom här killarna eller bjuds dom bara på biljetter och lite baginbox?
Ja, ja´så kan det vara. Fabregas och Flamini åt upp Pirlo och Gattuso i alla fall. Egentligen så var väl även Ambrosini och Kaka med på den tallriken också.
Eftersom jag är ett större fan av Premier League än vad jag är av Champions League så såg jag inte hela Real - Roma matchen. Jag valde (kanske dumt nog) att titta på när Torres gjorde sitt andra hatrick på kort tid i "de rödas" ställ. Den killen blir nog farlig nästa säsong, medans Lucas Neil kan sluta. Att Roma gick vidare var väl inget jag hade satt pengar på men det är väl tur för Italienarna att nått av deras lag går vidare. För det är väl ingen som tror att Zlatan och hans Inter vänder?
Måste väl svara på Hin Håles kommentar angående mitt friidrottskunnande:
Hade jag varit intresserad av folk som slänger pinnar, kastar bollar av sten eller jagar varandra runt en fotbollsplan utan en boll så hade jag skrivit om det. Jag vet att jag bad om ideer i ett par tidigare inlägg men jag får kanske ta tillbaka en del. Jag skriver gärna om allt möjligt men just friidrott är inte en av mina starkare sidor. Jag kommer ihåg Patrik Sjöberg, jag var rädd för Ricky Bruch och jag älskade Carl Lewis. Där har du min friidrott.
Att du sen vill vakna upp med Therese Alshammar ser jag som en lätt åkomma efter din militärtjänst i ett kallt hål i Kiruna eller nåt.
Känner att det kan nog bli ett inlägg här efter helgen så jag väljer att spara lite av mitt grubbel tills dess.
Slå Taberg nu och gör Pappa stolt

"Överdriv aldrig dina fel, det sköter dina vänner om"

Kommentarer
Postat av: Hin Håle

Kiruna är inte en kall håla.
Det är en snorkall obygd man INTE vill spendera 15 månader i. (Trust me on this...)

Bengtzing + Fabregas.
Är inte hon typ 15 år äldre?
(Inte för att Linda är gammal, men Fabbe har väl knapt fyllt 13 ännu..)
Tja. Kan Demi kan väl Linda :-)

Och du..
Vem var inte rädd för Ricky?

Om Svärd är på 65% nu, hur bra är han inte då i Juni?
Men hållar han hela vägen??

2008-03-11 @ 16:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0