GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP

25 grader varmt och Tre Kronor möter Danmark i en "ödesmatch" ? Vad är det som händer? Vad är det för folk i laget? Strålvarg eller vad han hette, är det han som var kapten på Freja i serien Rederiet? Tacka vet jag Canada Cup, då var ALLA med.
image35


I lång tid har jag sagt att Unted kommer att kamma hem titeln nu är jag lite osäker!
Chelsea har jobbat på och hittat det där lilla extra, att dom har en enkel resa mot Bolton i sista matchen gör det ännu värre. United möter svårspelade Wigan borta och Alex gubbar får nåt att bita i. Tredje och fjärde platsen till Arsenal och Liverpool var väl knappast nån skräll. Everton gjorde vad dom kunde för att få sin hett eftertraktade Champions League plats men räckte som vanligt inte till. Hur var säsongen då? Enligt mig på följande sätt:
Årets Spelare: Ronaldo
Årets nyförvärv: Torres
Årets flopplag: Tottenham
Årets floppspelare: Shevschenko / Ljungberg
Årets svensk: Sebastian Larsson
Årets idiot 1: Ashley Cole
Årets idiot 2: Taxi Thailand
Visserligen återstår en ganska häftig sista runda men jag kommer inte ändra på något för det.
När ska Dennis Andersson spela på högerkanten?
Spanska Ligan blev ungefär som en förfest som var rolig medans kvällen ute var skittrist.
Real Madrid visade resten av lagen ordentligt hur man spelar attraktiv och effektiv fotboll. Sista matchen mot ett helt handlingsförlamat Barca var ett bevis på deras storhet och även ett bevis på att Barcas president Laporta måste vakna till och göra en sommarstädning. Gåtan Valencia kan väl bara Koeman svara på, eller kan han det?
Ta bort bruden från Canal+ sändningar, hon är störig och ställer frågor som är intressanta för bingolottotittare.
Kris i AIK - Skulle inte tro det, dom kommer smygandes. Frågan är bara när och om Bojan kommer leverera.
image36

Läste nånstans att det var 85 besökare på Beduinernas hemmapremiär, var det mingiolfturnering samtidigt då eller? Var det inte det får man gratulera.....kiosken som antagligen fördubblade sin försäljning jämfört med Tenhults hemmamatcher.
Ja, det var ett tag sen jag skrev men ni är inte så jävla roliga ni heller.
Hur går det för stjärnspelaren Svärd? Håller han sin status som stjärnsuperduperyttterhögerback eller har han stagnerat efter sina bakfylleframträdanden på låtsasgräset i Huskvarna.
Sommaren är här och därmed cruisecykelturerna på Torpa.
Äh vad fan, jag gör en lista:
1. Utan tvekan Raul Gonzalez, vilken ikon han måste vara i Madrid.
2. Publiksiffran på Kabevallen
3. Engångsgrillen
4. Biljettpriset på en riktigt bra sittplats i CL finalen i Moskva, 122.000 sek
5. Dennis Andersson som högerytter

Hörde på stan att Tommy Carneteg snart kan äntra laget med sin snabbhet och teknik. Har sett honom spela i Råslätt och måste medge att där har ni nåt att vara nöjda över. Hoppas att han stannar säsongen ut bara?
Måste säga att Juvelen har ett par riktigt goa bitar att digga loss till.
När jag var aktiv fanns det ett sätt att hantera problem i laget på. Prata öppet med tränare och spelare. Pajkastningen som ägde rum här för någon vecka sen var helt otrolig!
1. Hur kan någon imbecilla idiot få för sig att klaga på laguttagningarna i gästboken?
2. Hur kan samma imbecilla idiot få för sig att kräva ett svar av Tränaren i gästboken?
 
3. Hur kan samma imbecilla idiot vara så jävla ryggradslös så att han skriver under inlägget med ett alias?
Det är ett under att Håkan inte plockade bort dom inläggen men ingen är fullkomlig. Skärpning vill jag se.
Om ni nu är så patetiska och påpekar att jag inte heller skriver mitt namn så vet jag inte vad jag ska svara på en sån dum fråga. Detta är ett forum för lite rolig och intressant läsning för dem som gillar boll, bärs, musik och lustig information. Hoppar jag på nån i min blogg är det för att skoja till det lite, inte för att jag är bitter pga att jag inte platsar i A-laget.

Nu blev jag lite upprörd så nu tänker jag inte skriva mer. Lycka till i helgens matcher. 




Kommentarer
Postat av: Valiant

http://www.hockeysverige.se/news_show_jagr_vill_stanna_i_new_york.html?id=554855

Jagr i hv nästa år, vore inte det samet för själen?

2008-05-22 @ 10:24:24
Postat av: Bloggaren

Det vore riktigt len sammet för HV

2008-05-25 @ 10:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0