I wanna know what love is....

Forigner hade en poäng i sina texter, eller?

Att Kaka går till Real
Zlatan går till Barca
Diego går till Juvve
Barry går till City
Tevez går till City
Ronaldo går till Real
Svennis går till Notts County
Johnson går till Liverpool
Adebayour går till City
Stefan Magnusson går till Beds
Dennis går till puben...........
I wanna know what love is..........

Lite ord från mig:

Beckham will get back to England
Alliansen kommer att ta nästa val också
Bulan kan bilar
Lillus har musik
Janne är våran James Dean
Ingen verkar ha semester
Jag har semester
Owen har gjort 2 på 2 matcher
Owen fick nummer 7. efter Best, Cantona, Beckham och Ronaldo ?
Min mamma har nummer 7  i syjuntan
Jacob har halsbränna
Vägen mellan Tenhult och Lekeryd slutar alltid med en Whisky hos Gudfadern
Pippi äter krumilurpiller
Dennis garage är inte färdigt
In the summertime, when the wheather is hot
Nästa stora övergång vet jag om men väljer at tiga

Kort men fint

Sola på

I wanna know what love is...

Kommentarer
Postat av: Stefan

Du är kung Lindblad.

2009-07-24 @ 23:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0