Utan socker tack!

Bättre sent än aldrig! Vem fan har lust att sitta och printa ner massa blaha som inte är intressant  för någon, inte ens mig själv? Men lite kul är det.
Sverige klara - Var vi i inte det i Maj?
England inte klara - Vilken skräll, eller inte. Tänk att fä läsa Svempas tankar vid slutsignalen på Wembley.
Årets julklapp = GPS ??? Åk Buss så slipper ni belasta era hjärnor med ett fullmatat lokalsinne!
Hörde att den evigt trötte Svärd vann pris på Beduingalan? Kolla upp det UEFA, och grattis Svärd givetvis.
Är gästboken nerlagd? Eller har internet havererat på landet?
Snart är det jul, kul för barnen och dom som gillar att sladda med sina bakhjulsdrivna bilar. Men jag då? Jag får väl nöja mig med att det sänds ungefär 164 matcher på 6 dagar på C+. Där avgörs mycket av ligan.
IBRA IBRA IBRA IBRA IBRA vilket geni
Bäst just nu - Singapore Laksa soppan på East End  (036-130302)
Dreamhack är sjuuukt stort
Idolfinal på ingång, come on Amanda. Marie passar troligtvis bättre i melodifestivalen än på trackslistorna.
Säsongstarten närmar sig, hur många Beduiner kommer att vara redo för 5:an, både fysiskt och psykiskt?
Samling vid pumpem den 1/1 -08, kan bli en intressant skara människor. Tur man är i annan del av världen.
Real förlorar på Lördag kväll kl 22.00 mot Atletico
Kents nya suger, Gamma Ray äger

"Sittande kråkor hungrar ihjäl"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0