Nu får det vara nog......

Efter ytterligare en förväntansfull kväll med lite bira och nudlar blev besvikelsen ett faktum. Orkar inte ens kommentera alla pissbidrag som visades upp denna gång.
Vad var bra? Josefin är aaallltttiiiddd bra och mysläcker, men det tyckte visst inte ni?
Vad var dåligt? Nästan hela jävla startfältet!
Vad var bäst? Björn
Vad var sämst? Skånsk Hip Hop, nej tack. Bara Timbuktu får röra sig i den musikdelen.
Nu hoppas jag att Löpsedels Linda Bengtzing och Fylle Nordman höjer nivån ett antal snäpp i morgon.
Vad är det som gör Daniel Svärd så oerhört omtalad och omskriven hela tiden? Är Daniel Gud? Kan Daniel gå på vatten. Är Daniel singel? Vad har Daniel för telefonnummer? Var bor Daniel? Är Daniel ett bra ligg?
1-2-3 Torres
Sanna Kallur ville Hin Håle ha mera av, vassego:
image18
Äntligen kan vi stryka den evigt dopade Ludmila från böckerna
Då vankas det premiär i helgen mot LSSK, kan bli intressant? Lyckligtvis kommer jag inte vara där och bevittna spektaklet då jag inte beträder arenor som inte tar minst 20000 åskådare och inte spelar i högsta ligan. Men jag har mina källor så gör bra ifrån er så kanske ni inte blir uthängda som misslyckade fyllon i mitt forum.
Vi kan väl ta listan då:
1. Sanna Kallur - Bara för att visa att jag lyssnar på mina läsare
2.Torres - Ett hattrick är ett hattrick
3. Mosbrickan på gamla Smirres vid idrottshuset - Jävlar vad fluffigt mos
4. Vakten utan hals på Harrys - han släppte in mig för han tyckte jag såg ut att behöva sällskap omedelbart?
5. Real Madrids löneförslag till Ronaldo - 127 milj/år  (Sparar han två år har han råd med Elmander)
Varför är man alltid extra laddad på Fredagar? Finns väl inget bättre än en oplanerad holmgång med lite gamla skivor och ett par kalla fulöl efter en slitsam vecka. Visst, Lördagen har sitt med tipslappar och dylikt men fredagen är väl ändå speciell? Fram för lediga fredagar, då orkar man en dubbel.
Såg erat schema för Mars månad på hemsidan - 15 sammankomster på 30 dagar. Imponerad blir jag om ni inte hatar varandra i slutet på denna säsongen. Men ni har säääkert en sån där fantastisk lagmoral---prosit---
Den Elake kocken Gordon Ramsey är helt fantastisk att titta på (Kanal 5 22.00 Torsdagar)
image20 
 
Kan vara lammkött på gång?
Jag har aldrig varit på bal, det gör ont i min själ faktiskt.
Fick en DVD skiva med bilder från er fest i brevlådan, det var väl det närmaste inbjudan jag kunde få! Frågan är hur många som fick men för livet efter allt surplande av T-röd och Glykol? Hette han Oscar?
Som jag alltid har vetat så kommer Barca att utmana Real.
Som jag alltid har vetat så kan inte Liverpool vinna Premier League.
Jag tänker inte publicera någon bild på Eduardos skada, fy f**an vad det såg otäckt ut.
Enligt tipsaren ska det här föreställa sponsorchefen Magnus Ryberg, sjäv fattar jag ingenting???????
image21
Fast det är väl säkert roligt......
Glöm nu inte titta på Vasaloppet på Söndag, kan bli rafflande. Oskar Svärd vinner om han är frisk.
Bra TV i helgen:
Arsenal - Aston Villa  Canal + Sport 1  16.00 Lördag
West Ham - Chelse   Canal + Sport Extra 16.00 Lördag - (Om ni har den kanalen era snåla)
Milan - Lazio  Tv4+  20.30 Lördag (Sömnpiller men viktig)
Bolton - Liverpool  Canal+ Sport 1 14.30 Söndag (Här är en måstematch för The Reds)
Everton - Portsmouth  Canal + Sport 1  17.00 Söndag (Vem f**an vill se Lescott i Champions League? Go Pompey
Nog om detta, orkar inte mer nu. Min hjärna har slut på syre och min fantasi har gått och lagt sig. Lycka till i eran premiär och ring inte och rösta på melodifestivalen.

"I de blindas rike är den enögde KUNG"












Kommentarer
Postat av: Hin Håle

SANNASANNASANNA...
I lööööv ju (sa trädet...)
Men är en sketen bild allt du lyckas få ur dig om denna sportens okrönte drottning?
Nog för att jag älskar din blogg, men nog tycker jag du kan ta och lära dig lite om några fler (riktiga) sporter.
Vidga vyerna...
Fotboll spelade jag med när jag var 11, men det växer ju de flesta ifrån.

Men jag skriver under temat "Vem fan är Svärd, och är han vekligen så bra som alla säger?"
Får nog ta mig till en match någon gång och kolla.

Önskemål till nästa blogg :

Idolbilder på Therese Alshammar.

Tänk dig att vakna mellan henne och Kallur :-)
Bättre än så kan det knappast bli.

Tack för mig. Hej.

2008-02-29 @ 16:36:41
Postat av: Anonym

Vakna ijämte Therese Alshammar känns som en sen ur Gudfadern. Solvalla nästa!

Oskar Svärd BTW är det Daniels bror/syster/måg? Har du fått dig ett stick av en/ett Svärd så glömmer man tydligen inte det. Hört på Stan

2008-03-03 @ 17:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0