Och så var dom bara 3.....

För er stackars Liverpoolsupportar kanske detta är svårt? Det var ändå 3-4 veckor sen ni blev avhängda med stor marginal i ligan. Den som inte kan inse det är nog lite väl naiv. De som fortfarande anser att rotationsystemet blåste bort guldvittringen kanske ska fundera lite extra. Det är trots allt inte så många rotationer som skett i startelvan om jag inte misstar mig. Rotationer är ändå det bästa sättet att hålla alla spelare på tå och matchtränade. Man kan inte som i JKPG:s järsgårdserie tro att en B-lags match håller en i fas. i England består 93% av B-lagen av lovande junisar fråna egna led och från fjärran land. Nog om det, Uefa cupen funkar också Ha Ha.
Ronaldo är troligtvis världens bästa spelare för tillfället! på egen hand plockar han hem trepoängare efter trepoängare åt ett alldeles fantastiskt Manchester United. Tror nog guldet hamnar där.
Man ska dock inte räkna bort Chelsea (med den oduglige israelen i tränarrollen som halva Chelseas supporter klubb sa)...eller de helt galna Arsenal som fortsätter spela i ett hyperventilerande tempo som inte ens en topptrimmad Gunde Svan hade hängt med i.
Tilde borta, då är det dax att zappa på Fredagar.
image8
Fattar dock inte att Danny "Crouch" från Idol är en brudmagnet?
Näe, tacka vet jag Göte Wälitalo.
Det finns en länk som heter "kommentarer" efter varje inlägg. Testa att klicka på den och kommentera vad fan ni vill era tråkiga jävlar. Kanske ett ämne som ni vill jag ska ta upp? ni kan vara anonyma givetvis för det är ni ju 9 av 10 gånger i gästboken.
Verkar som det är lite knorrigt angående eran försäsong med folk som inte dyker upp? Jag har ett jättebra tips:
Fokusera på er själva och vad ni ska prestera och bry er inte om vilka som inte är där, det är Kalles uppgift.
Kul för Johan Davidsson att komma med i JNytt för sina matvanors skull
Vilken konsertsommar det kommer bli för oss som gillar långa gitarrsolon med långhåriga män
Isak Isak Isak, ditt tonårsgnäll kommer att kosta dig din landslagsplats, när Lagerbäck är utbytt menar jag givetvis.
Är det sant att den gamle speldirigenten "Karla" är på träningsvilligt humör. Det är ett i mina ögon ett mycket intressant och positivt tillskott i den rosa truppen.  
Å snart är det Champions League ¤¤¤¤¤¤¤
Å snart är det deltävlingar i melodifestivalen ¤¤¤¤¤¤¤
Å snart är det dax för en flarra rötjut ¤¤¤¤¤¤¤
Å snart är det dax för mig att fundera på min framtid ¤¤¤¤¤¤¤
Topp 5 denna vecka:
Ronaldo - Gör allt ingen annan klarar av
Burger King - Whopper whopper whopper
Roy Hodgson - Värvar man en 34:årig Finne som skadar sig hos manikyren så platsar man
Dubbat - Äntligen har SVT en funktion förutom Text TV
Ballar av stål - The Annoying Devil är klockren på TV400
Nä nu blir det inte mycket mer idag, gå vilse.

"EN PETNING SLÅR HÅRT, IVAN DRAGO SLÅR HÅRDARE"
image9





Kommentarer
Postat av: Shooting Star

Mycket bra blogg! Alltid lika kul att läsa den.
Mer påhopp det är kul!
Ser fram emot nästa!
Ps. vem är du som skriver? Det är många som undrar!.

2008-02-04 @ 15:23:45
Postat av: Bloggare

Kul att du uppskattar den Shooting Star.Det skulle absolut inte vara häften så intressant om jag avslöjade mig. Samtidigt skulle jag bli begränsad i mina uttalanden framför allt när säsongen väl är ingång;-)

2008-02-04 @ 16:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0